Kto może zostać członkiem Klubu?
Klub jest dla klientów PZU Życie SA objętych ubezpieczeniem na życie lub na życie i zdrowie w ramach polisy grupowej.
Trzeba być osobą pełnoletnią, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz być zatrudnionym w zakładzie pracy, w którym funkcjonuje Klub. Członkami Klubu mogą zostać również małżonek i pełnoletnie dziecko.
Co to jest karta lub numer członkostwa w Klubie?
Przystępując do Klubu zostaje Ci nadany indywidualny numer członkostwa. Numer ten przekazujemy Tobie w jeden z dwóch sposobów - albo wysyłamy na adres korespondecyjny w postaci karty z naniesionym numerem, albo elektronicznie w postaci wiadomości SMS/maila.
W przypadku braku możliwości dostarczenia karty (numeru) w powyższy sposób, informacja ta zostanie przekazana do Osoby Upoważnionej do Obsługi Klubu w Twoim zakładzie pracy.
W każdym czasie możesz uzyskać informację o swoim numerze karty, dzwoniąc na infolinię PZU Pomoc pod numer 801 102 102 (wybierz 5, następnie 2) lub przesyłając mail na adres pomocwzyciu@pzu.pl.
Jak przystąpić do Klubu?
Skontaktuj się z Osobą Upoważnioną do Obsługi Klubu w Twoim zakładzie pracy, która powie Ci jak to zrobić.
Zazwyczaj jest to osoba pracująca w dziale kadrowym.
Co zyskujesz jako Klubowicz?
Dołączając do Klubu otrzymujesz możliwość korzystania z:
- Ofert Specjalnych
- Programu Rabatowego
- Usług
Zmiana danych adresowych
W celu aktualizacji danych zgłoś się do osoby obsługującej ubezpieczenie w Twoim zakładzie pracy.
Jak zrezygnować z członkostwa?
Jeśli nie jesteś zainteresowany dalszym członkostwem w Klubie, to w każdym momencie możesz złożyć oświadczenie o rezygnacji z członkostwa.
Oświadczenie złóż Osobie Upoważnionej do Obsługi Klubu lub poinformuj nas o tym, w poniższy sposób:
- zadzwoń pod numer 801 102 102 (wybierz tonowo 5, a następnie 2), lub
- wyślij e-mail na adres pomocwzyciu@pzu.pl, lub
- napisz na adres - Klub PZU Pomoc w Życiu, 00-133 Warszawa, al. Jana Pawła II 24
- Wzór Oświadczenia o odstąpieniu z Klubu PZU Pomoc w Życiu
Dokumenty do pobrania
Aktualne
Regulaminy obowiązujące od 25.05.2018 r.
Regulaminy obowiązujące od 01.09.2020 r.
Archiwalne
Regulaminy obowiązujące do 25.05.2018 r.
Pytania i odpowiedzi
- Jeśli zmienię pracę czy moja karta (numer) będzie ważna?
W przypadku zmiany zakładu pracy obecna karta (numer) będzie nieważna.
- Czy za kartę (numer identyfikacyjny) muszę zapłacić?
Nie. Karta (numer) i członkostwo w Klubie są bezpłatne.
- Jak uzyskać nową kartę (numer), jeśli poprzednia została uszkodzona lub zagubiona?
Zgłoś to do nas pod numer Infolinii 801 102 102 lub na adres e-mail: pomocwzyciu@pzu.pl. Prześlemy nową kartę/numer identyfikacyjny na wskazany: adres korespondencyjny, lub adres e-mail, lub numer telefonu wiadomością SMS.
- Czy mogę otrzymać/zachować kartę jeśli mam indywidualną kontynuację ubezpieczenia na życie?
Nie. Do Klubu mogą przystąpić wyłącznie osoby objęte grupowym ubezpieczeniem na życie zawartym w PZU Życie SA.
- Przechodzę niedługo na emeryturę. Jak długo mogę korzystać z karty?
Karta jest ważna dopóki będziesz objęta/y polisą grupowego ubezpieczenia na życie.
- Kiedy mogę skorzystać z oferty Klubu np.: uzyskać zniżkę czy zamówić usługę?
Pełną możliwość korzystania z oferty zyskujesz z dniem wypełnienia deklaracji przystąpienia do Klubu, jednak nie wcześniej niż data uruchomienia Klubu w Twoim zakładzie pracy.
- Zmieniły się moje dane adresowe/osobowe. W jaki sposób mogę dokonać aktualizacji danych?
W celu aktualizacji danych zgłoś się do osoby obsługującej ubezpieczenie w Twoim zakładzie pracy.
Informacja konsumencka
PZU Pomoc wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Podmiotem uprawnionym w rozumieniu ustawy o pozasądowym rozpatrywaniu sporów konsumenckich, właściwym dla PZU Pomoc do pozasądowego rozpatrywania sporów, jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, którego adres strony internetowej jest następujący: www.wiih.org.pl