Klub jest dla klientów PZU Życie SA objętych ubezpieczeniem na życie lub na życie i zdrowie w ramach polisy grupowej. Trzeba być osobą pełnoletnią, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz być zatrudnionym w zakładzie pracy, w którym funkcjonuje Klub.
Członkami Klubu mogą zostać również małżonek i pełnoletnie dziecko.
Skontaktuj się z Osobą Upoważnioną do Obsługi Klubu w Twoim zakładzie pracy, która powie Ci jak to zrobić.
Co zyskujesz jako Klubowicz?
Oferty Specjalne
Program Rabatowy
Usługi dodatkowe
Co to jest karta lub numer członkostwa w Klubie?
Przystępując do Klubu zostaje Ci nadany indywidualny numer członkostwa. Numer ten przekazujemy Tobie w jeden z dwóch sposobów - albo wysyłamy na adres korespondecyjny w postaci karty z naniesionym numerem, albo elektronicznie w postaci wiadomości SMS/maila.
W przypadku braku możliwości dostarczenia karty (numeru) w powyższy sposób, informacja ta zostanie przekazana do Osoby Upoważnionej do Obsługi Klubu w Twoim zakładzie pracy.
W każdym czasie możesz uzyskać informację o swoim numerze karty, dzwoniąc na infolinię PZU Pomoc pod numer 801 102 102 (wybierz 5, następnie 2) lub przesyłając mail na adres pomocwzyciu@pzu.pl.
Jak zrezygnować z członkostwa?
Jeśli nie jesteś zainteresowany dalszym członkostwem w Klubie, to w każdym momencie możesz złożyć oświadczenie o rezygnacji z członkostwa.
Oświadczenie złóż Osobie Upoważnionej do Obsługi Klubu lub poinformuj nas o tym, w poniższy sposób:
zadzwoń pod numer 801 102 102 (wybierz tonowo 5, a następnie 2), lub
wyślij e-mail na adres pomocwzyciu@pzu.pl, lub
napisz na adres - Klub PZU Pomoc w Życiu, 00-843 Warszawa, Rondo Ignacego Daszyńskiego 4
Pełną możliwość korzystania z oferty zyskujesz z dniem wypełnienia deklaracji przystąpienia do Klubu, jednak nie wcześniej niż data uruchomienia Klubu w Twoim zakładzie pracy.
W celu aktualizacji danych zgłoś się do osoby obsługującej ubezpieczenie w Twoim zakładzie pracy.
Informacja konsumencka
PZU Pomoc wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Podmiotem uprawnionym w rozumieniu ustawy o pozasądowym rozpatrywaniu sporów konsumenckich, właściwym dla PZU Pomoc do pozasądowego rozpatrywania sporów, jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, którego adres strony internetowej jest następujący: www.wiih.org.pl