Kto może zostać członkiem Klubu?
Klub jest dla klientów PZU Życie SA objętych ubezpieczeniem na życie lub na życie i zdrowie w ramach polisy grupowej.
Trzeba być osobą pełnoletnią, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz być zatrudnionym w zakładzie pracy, w którym funkcjonuje Klub. Członkami Klubu mogą zostać również małżonek i pełnoletnie dziecko.
Co to jest karta lub numer członkostwa w Klubie?
Przystępując do Klubu zostaje Ci nadany indywidualny numer członkostwa. Numer ten przekazujemy Tobie w jeden z dwóch sposobów - albo wysyłamy na adres korespondecyjny w postaci karty z naniesionym numerem, albo elektronicznie w postaci wiadomości SMS/maila.
W przypadku braku możliwości dostarczenia karty (numeru) w powyższy sposób, informacja ta zostanie przekazana do Osoby Upoważnionej do Obsługi Klubu w Twoim zakładzie pracy.
W każdym czasie możesz uzyskać informację o swoim numerze karty, dzwoniąc na infolinię PZU Pomoc pod numer 801 102 102 (wybierz 5, następnie 2) lub przesyłając mail na adres pomocwzyciu@pzu.pl.
Jak przystąpić do Klubu?
Skontaktuj się z Osobą Upoważnioną do Obsługi Klubu w Twoim zakładzie pracy, która powie Ci jak to zrobić.
Zazwyczaj jest to osoba pracująca w dziale kadrowym.
Co zyskujesz jako Klubowicz?
Dołączając do Klubu otrzymujesz możliwość korzystania z:
- Ofert Specjalnych
- Programu Rabatowego
- Usług
Zmiana danych adresowych
W celu aktualizacji danych zgłoś się do osoby obsługującej ubezpieczenie w Twoim zakładzie pracy.
Jak zrezygnować z członkostwa?
Jeśli nie jesteś zainteresowany dalszym członkostwem w Klubie, to w każdym momencie możesz złożyć oświadczenie o rezygnacji z członkostwa.
Oświadczenie złóż Osobie Upoważnionej do Obsługi Klubu lub poinformuj nas o tym, w poniższy sposób:
- zadzwoń pod numer 801 102 102 (wybierz tonowo 5, a następnie 2), lub
- wyślij e-mail na adres pomocwzyciu@pzu.pl, lub
- napisz na adres - Klub PZU Pomoc w Życiu, 00-843 Warszawa, Rondo Ignacego Daszyńskiego 4
- Wzór Oświadczenia o odstąpieniu z Klubu PZU Pomoc w Życiu
Dokumenty do pobrania
Aktualne
Regulaminy obowiązujące od 25.05.2018 r.
Regulaminu obowiązujące od 01.12.2022 r.
Regulaminy obowiązujące od 01.09.2020 r.
Regulaminy obowiązujące od 1.07.2021
Archiwalne
Regulaminy obowiązujące do 25.05.2018 r.
Pytania i odpowiedzi
- Jeśli zmienię pracę czy moja karta (numer) będzie ważna?
W przypadku zmiany zakładu pracy obecna karta (numer) będzie nieważna.
- Czy za kartę (numer identyfikacyjny) muszę zapłacić?
Nie. Karta (numer) i członkostwo w Klubie są bezpłatne.
- Jak uzyskać nową kartę (numer), jeśli poprzednia została uszkodzona lub zagubiona?
Zgłoś to do nas pod numer Infolinii 801 102 102 lub na adres e-mail: pomocwzyciu@pzu.pl. Prześlemy nową kartę/numer identyfikacyjny na wskazany: adres korespondencyjny, lub adres e-mail, lub numer telefonu wiadomością SMS.
- Czy mogę otrzymać/zachować kartę jeśli mam indywidualną kontynuację ubezpieczenia na życie?
Nie. Do Klubu mogą przystąpić wyłącznie osoby objęte grupowym ubezpieczeniem na życie zawartym w PZU Życie SA.
- Przechodzę niedługo na emeryturę. Jak długo mogę korzystać z karty?
Karta jest ważna dopóki będziesz objęta/y polisą grupowego ubezpieczenia na życie.
- Kiedy mogę skorzystać z oferty Klubu np.: uzyskać zniżkę czy zamówić usługę?
Pełną możliwość korzystania z oferty zyskujesz z dniem wypełnienia deklaracji przystąpienia do Klubu, jednak nie wcześniej niż data uruchomienia Klubu w Twoim zakładzie pracy.
- Zmieniły się moje dane adresowe/osobowe. W jaki sposób mogę dokonać aktualizacji danych?
W celu aktualizacji danych zgłoś się do osoby obsługującej ubezpieczenie w Twoim zakładzie pracy.
Informacja konsumencka
PZU Pomoc wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
Podmiotem uprawnionym w rozumieniu ustawy o pozasądowym rozpatrywaniu sporów konsumenckich, właściwym dla PZU Pomoc do pozasądowego rozpatrywania sporów, jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, którego adres strony internetowej jest następujący: www.wiih.org.pl